10 Οκτωβρίου 2011

Such A Rainy Day!And It's Mine!

Από το πρωί λοιπόν εγώ ως κλασσικός γκρινιάρης θέλω να ακούσω μια γλυκιά καλημέρα να ανταποκριθώ σωστά και μετά να με αφήσουν να πιω τον καφέ μου να κάνω τα τσιγάρα μου,να ακούσω τα τραγούδια μου (τα πιο καταθλιπτικά πάντα!),ε και μετά αν μου έρθει η όρεξη που συνήθως μου έρχεται θα πω κι εγώ καμιά καλή κουβέντα...
Αλλά σήμερα τι πράμα είναι αυτό ρε Man;!Μια η βροχή,μία οι κακοκεφιές που έχω και μία που έναν καφέ σαν άνθρωπος δεν μπορώ να πιω (μιας και προκαλούσαν τον πανικό σε όλο το cafe,μαζί με εμένα δεν λέω, αλλά κι εγώ άνθρωπος είμαι και πόσο μάλλον ευέξαπτος ώρες ώρες και δεν μπορούσα να συζητήσω...Κι έτσι την έκανα με ελαφρά με σκοπό να αποφύγω να κατεβάσω κι άλλα depon).Έτσι κι εγώ είπα να μιζεριάσω μέσα,να ακούω την βροχή απ'έξω,να ακούσω τα τραγουδάκια μου κι άμα λάχει να απαντήσω και σε κανένα inbox από την παρέα για το τι θα κάνουμε το βράδυ...
Ναι!Εννοείται πως δεν απαντάω σε καμιά κλήση μέχρι να κοινωνικοποιηθώ πλήρως και καταλάβω πως θέλω η ζωή είναι έξω από εδώ (έτσι λένε,διότι πιστεύω πως κι εδώ καλά είναι!χεχε) και να κάνω κάτι πάλι με ήσυχα και κομπλέ άτομα που θα μπορούσαν να συμπάσχουν με εμένα!
Προς το παρόν σ'αφήνω Man να δω καμιά ταινία κάτω από την κουβέρτα!See ya around..! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου