18 Οκτωβρίου 2011

What Goes Around,Comes *Always* Back Around!

Ναι είναι μια αλήθεια που ισχύει και θα ισχύει....
Εκεί που παλαιότερα έλεγα ότι τίποτα δεν θα είναι όπως παλιά,κάποιοι σοφότεροι από μένα,μου έλεγαν πως θα γυρίσει ο τροχός κι έτσι έγινε.
Εκεί που γύρισε ο τροχός και έλεγα πως όλα κυλούσαν ρολόι,παραμελούσα θέματα πιο βαθιά και ουσιώδες γιατί πίστευα κι έλεγα πως θα αλλάξουν προς το καλύτερο.Εκεί γίνεται η πρώτη ασήμαντη "στραβή" και λες "Δε γαμιέται;Έχω άλλα θέματα!".
Μετά έρχεται μια ακόμα πιο σοβαρή "στραβή" και εκεί ζυγίζεις τι έχεις να χάσεις και τι να κερδίσεις από μια σου κίνηση.
Κάνεις την βλακεία σου ως κλασσικός γκαντέμης και απερίσκεπτος και μετά όλα κινούν εναντία σου.
Αλλά μετά υπάρχει μια σανίδα σωτηρίας πάντα.
Εκεί αρχίζεις να κρίνεις τις καταστάσεις και τους ανθρώπους διαφορετικά,με άλλο μάτι.
Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορείς να κάνεις πάλι λάθος,ότι κι αν γίνει,γιατί θα σε βοηθήσει η καρδιά σου.Θα καταλάβεις που μπορείς να βρεις τα "πατήματα" για να συνεχίσεις και αν όχι να σταματήσεις κι εκεί να πεις πως δεν σε ευνόησε τότε αλλά θα σε ευνοήσει αργότερα.
Στην περίπτωση όμως που όλα θα κυλήσουν καλά (έως ιδανικά) θα σκέφτεσαι πώς έχεις βρει το άτομό σου και πως δεν θα υπάρξει πιθανότητα να τον χάσεις.
Πριν από έναν χρόνο τύχης και μετά έναν χρόνο συνεχούς ατυχίας βρήκα τη σανίδα σωτηρίας μου και μπορώ πλέον να λέω πως έχω με αυτόν τον άνθρωπο κοινά πολλά και με ουσία.
Γιατί ο κόσμος,μόνο όταν έχει ουσία αξίζει.

2 σχόλια:

  1. explain yourself ...τι έχασα;
    Βρήκες αυτό που έψαχνες ή φταίει τ΄ότι δεν ήπια ακόμα φραπέ γι αυτό και δε κατάλαβα τι θες να πεις;
    φιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πρώτο πω;Όλα πλέον κυλούν ήρεμα και σταθερά...Απλά ήμουν και μπορεί και να είμαι ακόμα και τώρα λίγο χαζός..Που πλέον χαίρομαι που είχα και εξακολουθώ να έχω άτομα που με γεμίζουν και είναι δίπλα μου!Όσο για σένα ατίθασό μου,πιστεύω πώς είναι λογικό που με "χάνεις" γιατί δεν ήπιες φραπέ ακόμα,όπως πάντα!!!!Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου από τον Νότο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή