9 Απριλίου 2012

Feels Like Heaven

Αφού έφυγα από Κρήτη στα κρυφά και το κατάφερα,είπα να το διασκεδάσω όσο δεν πάει!
Κι έτσι,αφού συμφώνησα με τον Π. τα της διαμονής μου εκεί και ότι ήταν να γίνει στην πρωτεύουσα,πήγα με σκοπό να βεβαιωθώ σε κάποια ερωτήματα που είχα καιρό μέσα στο μυαλό μου.
Με καλή παρέα και ευνοϊκό καιρό οι νύχτες έγιναν απλά μαγικές!Αυτό το Γκάζι εγώ το ερωτεύτηκα!Τι ωραία περιοχή ρε παιδί μου!Τα μπαράκια όλα μαζί,με τη μουσική να σε διχάζει και να μην ξέρεις που να πρώτο μπεις,ο κόσμος να είναι ωραίος,καλά εδώ θα μου πεις,αν δεν τους ξέρεις κιόλας,ακόμη καλύτερα!
Στο Athens που λέτε παιδιά,άλλη γνώμη είχα εγώ,άλλα είχα ακούσει κι άλλα είδα!Ήταν απλά υπέροχα!Να φανταστείτε πως,από τις ειδήσεις και τα παρελκόμενα πίστευα πως ήταν ένα χάος με τον κόσμο να ζει μέσα στον τρόμο!Μα πόσο χωριάτης ρε παιδί μου;Μόνο οι ζωντανές κότες στα χέρια μου μου έλειπαν!
Τα μπουζούκια μου τα πήγα,στα clubs που ήθελα να πάω,πήγα,τις ερωτήσεις που ήθελα απαντήσεις,τις πήρα,τα ξεκαθαρίσματα μου τα έκανα!Κι όλα αυτά που με παίδευαν κοντά έναν χρόνο,τα έλυσα μέσα σε τρεις μέρες!Τόσο απλά άλλος άνθρωπος;Κι όμως!Και τώρα θέλω να ξαναπάω!Θα γίνει κι αυτό!
Τώρα στα Σέρρας με το καλύτερο mood και τις μπαταρίες φορτισμένες περιμένουμε το Πάσχα!
Guys δώστε πόνο!

2 σχόλια:

  1. Χαχαχα! Χαίρομαι που πέρασες καλά.
    Την επόμενη φορά πάντως που θα έρθεις, δεν θα με χάλαγε καθόλου να μου φέρεις 2-3 κότες κι εγώ στα καλύτερα θα σε πάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα να ξέρεις όμως πως θα είναι πιο αλανιάρες απο τις Ζουμπουλίας!Όσο για την επίσκεψη μου στη πρωτεύουσα,θα σε ενημερώσω μόλις μάθω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή