12 Μαΐου 2012

Dear Wanna-be Legendary Summer,

Οι μέρες μου στις Σέρρες ήταν πολύ όμορφες και η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα να φύγω,αλλά μετά από κάποια όμορφα σκηνικά έπρεπε να φύγω για να δω από εδώ και πέρα πως θα συνεχιστεί το θέμα!Αυτό άλλη φορά!Σαν να ξέφυγα λίγο,ε;
Γυρίζοντας λοιπόν πάλι πίσω στο νότο,για το δεύτερο μου καλοκαίρι,είχα ήδη εφοδιαστεί με καινούργιο μαγιό,λάδι μαυρίσματος και πολύ διάθεση,η άφιξη μου παραήταν καλή!Από την δεύτερη μέρα,κιόλας,μαύρισα κι έχω δρόμο ακόμα!Οι φίλοι μου όλοι είναι εδώ και προσπαθώ να χορτάσω όσο μπορώ τον καθένα!Αν και χτες είχα κάποια κρούσματα τα οποία δεν θέλω να συζητάω και δεν πρέπει να  ξαναγίνουν!Η συγκατοίκηση μου με τον Π. ,ενώ περίμενα να είναι δύσκολη,περνάω πολύ όμορφα μαζί του και ελπίζω κι αυτός μαζί μου.Καλά στο θέμα σπίτι δεν το συζητάω!Στάβλος!Συγχύστηκα τώρα!
Κι επειδή θέλω πάλι να ξεφύγω από το θέμα μου!Χτες ο Π. περίμενε να του πω ιστορία για να κοιμηθεί,ποτέ δεν του είπα τίποτα,και σήμερα κάναμε το X-Factor!Αυτός ήταν ο διαγωνιζόμενος κι εγώ ο κριτής,ή αλλιώς ο Μουρατίδης!Για να καταλάβετε με τι έχετε να κάνετε!

Λοιπόν!
Καλοκαίρι!Θέλω να μου υποσχεθείς πως τα πράγματα για εμένα θα σταθεροποιηθούν από εδώ και πέρα.
Θέλω να μου υποσχεθείς πως θα περάσω τέλεια.
Θέλω να μου υποσχεθείς πως θα βρω μια σχέση,γιατί θέλω να τα μοιραστώ με ένα άτομο δίπλα μου.
Ζητάω πολλά;Να μην ζητήσω άλλα;Ή γίνομαι άπληστος μετά;

Υ.Γ. Θέλω να περάσω και κανένα μάθημα γιατί τα έχω φορτώσει όλα στον κόκκορα!
Πάρτε και μία καλοκαιρινή φωτογραφία για όσους δεν έκαναν τα μπανάκια τους ακόμη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου