17 Νοεμβρίου 2011

Back 2 Basics...

Μετά απο ένα διάλειμμα από (το διάλειμμα) μια βδομάδας στα βόρεια και μετά απο μια βδομάδα στα νότια,δεν μπορώ να καταλάβω τι έχω πάθει!Είπα να ξελαμπικάρω,να ηρεμίσω και να γυρίσω με γεμάτες τις μπαταρίες μου αλλα κάτι μου πήγε στραβά.
Πρώτη φορά που άκουγα τους φίλους μου για το χωριό (ότι ήταν απελπισία) κι εγώ τα αντίκριζα και δεν μπορούσα να πω κουβέντα γιατί θα έτρωγα τη μούτζα μου και θα ησύχαζα.Ο ανηψιός;Καλά δεν το συζητάω!Κούκλος είναι!Αν και δεν τον χάρηκα όσο έπρεπε γιατί λίγο η γρίπη,λίγο ότι ήταν 6 ημερών και λιγο το συνοφρυομένο βλέμμα της αδερφής μου με τρόμαζαν αλλά και πάλι εγώ από μακρυά τον χάρηκα!Α!Η πόλη!Άλλο πράμα ρε Man!Ωραίος κόσμος,ωραία και ζεστά καφέ,ωραία μουσική,ωραία και παρεϊστικα μπαράκια (αλλά κράτησανε για λίγο αυτά!).Ο γυρισμός μου στο νότο όμως εξελίχθηκε περίεργα.
Μπορεί να είναι η έλειψη χρημάτων.Δουλεύω αρκετά πολύ,λεφτά δεν υπάρχουν κι αυτό ίσως να με κάνει λίγο σπιτόγατο.Αλλά κι αυτό μου ακούγεται σαν δικαιολογία..Γιατί λύσεις στο να περάσεις καλά δεν είναι μόνο βάσει χρημάτων.Υπάρχουν πολλές πόρτες,αλλά μένω στην δική μου!Μα γιατί;!
Επίσης μπορεί να φταίει που δεν έχω σχέση.Καλά αυτο με πονάει πιο πολύ ρε Man!Να θέλω να μοιραστώ κάποια πράγματα και να μην μπορώ!Μετά απο πολλούς χωρισμούς και εντάσεις που ακούω,θέλω κι εγώ να κάνω μια αλλαγή και να μην είμαι σαν συνταξιούχος!Αλλά απο την μία μέσα μου μου λέει πως πρέπει να λυθεί και το πρώτο μου θέμα.(Στην πάνω παράγραφο εννοώ ντε!)Από την άλλη δεν θέλω τίποτα!Θέλω να έχω τισ ήσυχες στιγμές μου χώρις να ακούω γκρίνιες,κινητά και λόγια τρίτων!
Γιατί οι παλιμπαιδισμόι;Που το πας αυτό τώρα;Ώρες ώρες με πιάνουν κάτι αναλαμπές και βλέπω παιδικά με το ασταμάτητο!Τα πιο πολλά τα έχω χιλιο-δεί μικρός,έχω μάθει τις ατάκες και ακόμα τα βλέπω και γελάω!Είναι λιγο σοκαριστικό το θέαμα!Πάλι καλά δεν λές που δεν έχω και πρόβλημα με τους φίλους,μιας και με έχουν συνηθίσει!
Τι θα κάνω δεν ξέρω.Η συνέχεια επί της οθόνης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου