25 Νοεμβρίου 2011

Just 19!

Μα τι μ'έχει πιάσει;Εκεί που κάθε χρόνο χαίρομαι που ανεβαίνω level ηλικίας,τώρα αρχίζω να κατσουφιάζω στην ιδέα και μόνο;Γιατί;Επειδή..Επειδή..Ειλικρινά ρε Man δεν ξέρω γιατί!Απο την μια νιώθω cool με εμένα κι από την άλλη δεν ξέρω που πατάω και που βρίσκομαι!
Πάντως δεν μπορώ να πώ...Οι πρώτες ώρες "φρίκης" μου τις πέρασα με πολύ δικά μου άτομα,αυτό που λένε,"λίγοι και καλοί".Το μόνο πράμα που δεν μπορώ να αποφύγω είναι τα πρωινά τηλεφωνήματα απο θείες να μου λένε -"Και μ'ενα καλό κορίτσι,αύριο-μεθαύριο!".Ακούς εκεί!Εγώ μπορώ την Κυριακή μέχρι τις 8,αλλιώς απο βδομάδα!Τι να πείς ρε Man..;Κι όσο μεγαλώνω τέτοιες μπούρδες θα ακούω!
Άντε να δούμε τι με περιμένει αυτή η χρονιά...!
To be continued...

2 σχόλια:

  1. Αγόρι, μην ακούς τις κατίνες (παρεμπιπτόντως πες τους και ένα χρόνια πολλά σήμερα, της Αγίας Αικατερίνης γαρ). Η ζωή είναι όλη δική σου και είναι στρωμμένη μπροστά σου... Απλά πρέπει σιγά σιγά να βρεις τα "πατήματά" σου.... Άσε το άγχος παράμερα και γεύσου την με τις καλύτερες των προθέσεων!! Κάθε εμπόδιο σε καλό, ρε!!!! ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ!!Χαχαχαχα πιστεύω πως έχει πέραση το Κατίνα στις μέρες μας!!Οσο για το σοκ με τις θείες το ξεπέρασα χτες βράδυ με πολλές κανάτες ημίγλυκο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή