29 Νοεμβρίου 2011

Το τρίτο το...Καλύτερο!

Χτές ξύπνησα στραβά!Άσχημο αυτό!Εντάξει λέω,θα πάω για καφεδάκι θα ηρεμήσω!Μόλις παραγγέλνω τον ριμαδο-καφέ μου,έρχεται μήνυμα από την πρώην για χρόνια πολλά και τα σχετικά (μιας και έγινα 19!Καλά δεν θυμάσαι το προηγούμενό μου post;!Ε δές ντε!Just 19!) και αφού είπα να κάνω την καλή μου πράξη και να απαντήσω και να ξεκινήσω μια συζήτηση ήρθε εκείνη η διαβολική αναλαμπή που μου έλεγε να μην της απαντήσω,γιατί θα το μετανιώσω,μπροστά μου γελώντας!
Εκεί που λέω να το αγνοήσω,ήρθαν τα υπόλοιπα φιλαράκια για χαρτάκι,με καλεί το αφεντικό μου και μου λέει πως έχουμε γενική καθαριότητα στο μαγαζί γιατί την επομένη θα ερχόταν το Υγειονιμικό για έλεγχο!Χάνω την παρέα,χάνω και το χαρτάκι που θα παίζαμε και πάω με νεύρα μου κρόσια στο μαγαζί κι εκεί γίνεται το καλό!
Με παίρνει η φαμίλια τηλέφωνο γιατί γεννάμε!Γεννήσαμε εναν κορίτσαρο και με τισ περιγραφές είναι πανέμορφο κι επίσης Τοξοτίνα!Επιτέλους θα έχω ενα άτομο με το μέρος μου αύριο,μεθάυριο!Κι αφού γεννήσαμε οτι παιδια είχαμε σε εκκρεμότητα και μεγάλωσε η οικογένεια μας,ήρθε η ώρα να σας αποχαιρετήσω,προσωρινά,γιατί έχουμε γλέντια!
See you!

1 σχόλιο:

  1. Γεια σου Θείε με τ' ανήψια σου!!! Να προσέχεις εκεί κάτω τις κακές παρέες!! Μη μας χαλάσεις και δε μπορούμε να σε επαναφέρουμε όταν ανέβεις στα Βόρεια!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή