29 Δεκεμβρίου 2011

Επιτέλους!

Μια βαθιά ανάσα και ξεκινάμε!Ουφ και πουφ!Ευτυχώς ή δυστυχώς οι μέρες για την αλλαγή του χρόνου κοντεύουν και περιμένω πώς και πώς να ξεφορτωθώ το 11 από πάνω μου!
Το 11 όμως μου προσέφερε άλλα δυο πανέμορφα και μικροσκοπικά ανιψάκια στο γενεαλογικό μου δέντρο,μια ευκαιρία αλλαγής σχεδίων,σκέψεων και αντιλήψεων.Ναι!Για μένα ήταν ένα γερό χαστούκι!Για τους φίλους πάλι περίμενα άλλες αντιδράσεις.Καλά δεν με χάλασε,αλλά με παραξένεψε κάπως γιατί ήταν λες και το είχα και δεν το έπαιρνα γραμμή!Τεεελοσπάντων!
Α δεν σας είπα!Η μουνοδουλεία με έχει κατακτήσει σε δυο τομείς!Σε δυο τομείς βεβαίως,βεβαίως!Στον εργασιακό τομέα,αλλά και στον φιλικό!Όλοι πιστεύουν πως το καλό marketing είναι μια βυζαρού με κώλο σαν κορόμηλο και το μουνί γαρύφαλλο!Γι αυτό κι εμείς λοιπόν δυο μέτρα (καλά ντε!Όχι και δυο μέτρα!Λιιιιίγο πιο κοντοί!) παλικαράδες να μείνουμε χωρίς δουλειά!Ε όχι!Αλλά Man,έχω BackUp!Ναι κι έτσι σε αυτόν τον τομέα τι κάνουμε Man;THINK POSITIVE!
Θα μου πεις,αισιόδοξα κοιτάμε και τον κολλητό στις 10 μισή το πρωί που τον καλεί η κοπέλα του για να τον ρωτήσει τι κάνει;Μιας και αυτή κοιμάται 7 και ξυπνάει 10 μισή γιατί δεν είναι υπναρού;Εκεί προσεύχεσαι man να είχες την ηρεμία σου και πολλά πολλά μην ζητάς!Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ήμουν μουνόδουλος για να ξέρω πως είναι..!Τεεελοσπάντων!
Όσο να πεις,το 11 ήταν πολύ χαλαρό με πολύ έντονες καταστάσεις.Ωραία αντίθεση ήταν,αν και εύχομαι να μην είναι και του χρόνου έτσι!
Καλή Χρονιά σε όλους και να σας φέρει το 12 ότι δεν σας έδωσε το 11!

3 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά ΜΑΝ!!! Και Εύχομαι το 2012 να είναι πιο "ξεκάθαρο", "σταράτο" και "easy going" για σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ήμουν μουνόδουλος". Το ξέρεις ότι είσαι ο τελευταίος εναπομείναν, έτσι? Εύγε και πάλι ευγε (ειλικρινα το λέω!).

    Καλή χρονιά δίμετρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Panostintrelamou:Εύχομαι να μας πάει καλά η χρονιά και πόσο μάλλον σε εσένα που σου πάνε καλά αλλά τα κάνεις σαν ....!Ας ελπίσουμε το νέο έτος να σε διαφωτίσει!

    @Γαμάει και Δέρνει:
    Ρε Man!Λες να είμαι μουνόδουλος και να μην το έχω πάρει γραμμή και τζάμπα κράζω;

    Καλή χρονιά και σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή