23 Ιανουαρίου 2012

Τρώω Φρίκες!

Δεν γίνεται να κάθομαι όλη μέρα στο σπίτι!Δεν την παλεύω καθόλου!Και πώς τυχαίνει ρε παιδί μου όποτε βλέπω την ξυνή στον ύπνο μου να μου πάνε όλα στραβά;Καλά δεν δίνω βάση σ αυτό!
Ας επικεντρωθώ στις βασικές μου ατυχίες λοιπόν!Είμαι κλεισμένος στο σπίτι μου σχεδόν 6 μέρες.Έχ βγει για έναν καφέ,έτσι για να λέω πως είμαι κοινωνικό άτομο και μετά πάλι μέσα!Στην αρχή το είχα συνηθίσει κι έτσι είπα να πάω έξω!
Βάζω το τζιν μου,τα all star μου κι ένα μπλουζάκι,το μπουφάν μου,κι έφυγα!
Αφού ήμουν κλεισμένος μέσα για τόσες μέρες,κάποιοι άρχισαν να πιστεύουν πως δεν ήμουν εγώ,και στην αρχή άρχισα να πιστεύω πως ομόρφυνα κιόλας!Αλλά τελικά νομίζανε όλοι πως έλειπα..(Καλά κι αυτό καλό ήταν...)
Μετά όμως κατάλαβα πως είχα δίκαιο τόσο καιρό και δεν έβγαινα..Μίλησα για πράγματα που δεν μπορώ να τα παραδεχτώ ακόμη και αυτό μ'έκανε να χαλαστώ..
Κι έτσι έγινα καπνός και να'μαι πάλι!
Προσθήκη λεζάντας
Τελικά θα πρέπει να βρω μια μέση λύση!Θα ντύνομαι και θα κάθομαι στην αυλή!

2 σχόλια:

  1. Καλή ιδέα να ντύνεσαι και να κάθεσαι στην αυλή..
    Σου προτείνω να ανάψεις μαγκάλι..
    Αν το καλοσκυτείς μπορείς να βγάλεις τρελά λεφτά πουλώντας σουβλάκια σε τιμή ευκαιρίας!
    Άντε σου βρήκα και δουλεία! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λες ε;Τελικά με το που καλυτερέψει ο καιρός θα ξεκινήσω την μπίζνα μου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή