14 Ιανουαρίου 2012

Shit Happens!

Και ναι!Ο νέος χρόνος μου μπήκε τόσο στραβά!
Δεν θα μπορούσε να πάει πιο στραβά!
Άνεργος - Checked
Εκτός ότι δεν έχω δουλειά σ'αυτή την πόλη που έχω κολλήσει,είναι που δεν έχω φράγκο!
Δεν υπάρχει μια διέξοδος που θα μπορούσα να γλιτώσω..
Προσωπικά χάλια - Checked
Δεν φτάνει που τώρα τον χειμώνα ακούω από παντού τα αισθηματικά των άλλων,εγώ μέσα μου ζητάω κάτι που δεν μπορώ να το έχω,η φάση μου με τους φίλους μου πλέον είναι κάτι που δεν θέλω να αναλύω και ψάχνω μια διαφυγή!
Προσεχώς άστεγος - Checked
Ναι χρωστάω!Να δω πως θα τα βγάλω πέρα και μ'αυτό!
Ρε παίδες να φουντάρω από κάπου ή να περιμένω την Θεία Φώτιση;

2 σχόλια:

  1. είμαι εδώ, μαζί θα το παλέψουμε, αν γουστάρεις και θα σε βοηθήσω όπου και όπως μπορώ! γιου νόου δατ... ;)
    φιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπερεκτιμώ την προσφορά σου,αλλά θα έχει και συνέχεια και το πιστεύω! φιλιά Ατίθασο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή