27 Ιανουαρίου 2012

Getting Better...!

Επιτέλους μου χαμογέλασε κι εμένα λίγο η τύχη και μπορώ να είμαι κάπως αισιόδοξος!
Έκανα το δοκιμαστικό ως dj στο πιο in μαγαζί της "πόλης" και ναι!Είμαι και πολύ καλός ρε παιδί μου!
Πως να το κάνουμε δηλαδή;
Κι έτσι πάλι ξανά αυτή η δουλειά που γουστάρω να κάνω εδώ και κοντά 4 μισή χρόνια!
Αν και τώρα θα έχω νέες προκλήσεις μιας και δεν ξέρω το γούστο των ντόπιων...Αλλά από την στιγμή που με προσέλαβαν..θα τους αποδείξω το πόσο καλός είμαι και το πόσο ακόμα καλύτερος μπορώ να γίνω!!
Life is just like a BIG Party!Enjoy it!

3 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια αγόρι!! Μπράβο!! Είδες που με λίγη καλή θέληση και υπομονή όλα γίνονται; Πολύ χάρηκα!!! :) :) Και πάλι συγχαρητηρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να'σαι καλά ρε μαν! :) Όλα θα γίνουν,το ξέρω,απλά ξέρεις πως δεν έχω και πολύ υπομονή σαν άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν πειράζει.... φτάνει που είσαι αισιόδοξος ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή