31 Ιανουαρίου 2012

Take what you want,cause it doesn't belong to me...

Τι κι αν ήμουν "σωστός" ή "λάθος" σε μια σχέση...;
Όσο κι αν μπαίνουν σκέψεις στο μυαλό μου ότι κάποια από αυτές μ'έχουν καταραστεί,πιστεύω και πάντα θα πιστεύω πως όλα για κάποιο λόγο θα γίνονται..
Για να μην μακρηγορώ,είναι μια μεγάλη κατάρα να θες να πεις αυτό που νιώθεις αλλά οι συνθήκες να είναι τέτοιες που,όχι να θες να το εκφράσεις,αλλά να μην θες να το πεις σε κανέναν, και πόσο μάλλον σ'την ενδιαφερόμενο άτομο..
Καλά ναι μπορεί να έχουν βγει όλα μου τα κόμπλεξ μου,αλλά είναι κάτι που θα ήθελα σαν άνθρωπος να κρατήσω κάτι για μένα...
Είναι δύσκολο να εκφραστείς εκεί που θες,να κάνεις πράγματα με αυτό το άτομο και πόσο μάλλον να ακούσεις ή να μιλήσεις όπως θες στους υπόλοιπους,μόνο και μόνο γιατί οι καταστάσεις δεν σε αφήνουν...Απλά σε πνίγουν,μαζί με σκέψεις...Πολλές σκέψεις..Ποτέ μου δεν έχω "πέσει" ψυχολογικά" σαν άνθρωπος...Στην ζωή μου ναι...Το πιστεύω πως μπορεί να είμαι σε μια μεταβατική περίοδο,αλλά δεν την  περίμενα τόσο δύσκολη...
Λένε πως ότι θέμα κι αν έχεις να λύσεις,οι φίλοι σου είναι δίπλα σου..
Απλά σε αυτό το θέμα πρέπει να ξεχωρίσω το ποίος θέλει να με ακούσει,ποιος θέλει να με καταλάβει και ποιος θέλει να με βοηθήσει...Εδώ,πιστεύω,θα μου πεις (μπορεί και όχι..) πως προσφέρθηκαν να κάνουν και τρία από τα παραπάνω οι φίλοι σου...Κι όμως κάθε ένας έκανε τα δικά του..Απλά τώρα μου μένει ο δρόμος που πρέπει να πάρω..
Πιστεύω πως η "κλεισούρα" και η αποξένωση αυτή την στιγμή είναι πολύ καλά φιλαράκια μου...Πρέπει να τα βρω μαζί τους...Μου κάνει καλό να είμαι μέσα..Ξεχνιέμαι...Μιλάω με τους κοντινούς μου φίλους...Μιλάω με τους γονείς μου..Μαθαίνω (ευχάριστα πάντα) νέα για τα ανίψια μου,πόσο ψήλωσαν,αν έμαθαν κάποια λέξη,τι ιδιοτροπίες αποκτήσανε...Ναι...Νιώθω τόσο μεγάλος,ηλικιακά, που ξέρω ότι η απάντηση στα θέματα μου είναι εκεί έξω..Απλά δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω,και πόσο μάλλον που δεν έχω κατασταλάξει ακόμα..
Πόσο άδικο είναι να πιστεύεις σε κάποιον,να λες πως αυτό το άτομο θα με συμπληρώσει,θα με γεμίσει,θα με ευχαριστήσει στις ανάγκες και στα θέλω μου,να λες πως νοιάζεσαι,και πόσο το αγαπάς,απλά να το βλέπεις από μακριά, ανεξαρτήτως το πόσο απόσταση έχει με εσένα..
Αυτή η κρυάδα και αυτή η αδιαφορία στο βλέμμα θα με κάνει να στεναχωριέμαι και να λιώνω..Αλλά θα έπρεπε σαν άνθρωπος κι εγώ να ακούσω έστω ένα κάτι που να με κάνει να ηρεμήσω και να δω κάποια πράγματα πιο καθαρά...Αρκεί να γίνει σωστά...

Υ.Γ. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και ελπίζω να σας άρεσε... 

8 σχόλια:

  1. ψιτ ψιτ... αύριο ξεκινάει νέος μήνας! tabula rasa... και να δεις τι όμορφα θα γίνουν όλα!

    φιλιά βιεννέζικα (για ακόμα δύο μέρες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα τι τραβάω και δεν το μαρτυράω!!!!Σε περιμένω πως και πως!!!Μόνο που θα πρέπει να κοιτάξω το πρόγραμμα της δουλειάς μου και μετά θα σου έρθω!!!! Φιλάκια από Κρήτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου !

    Σε διαβάζω πρώτη φορά ενώ ψαχούλευα διάφορα Blogs. Άσε την κλεισούρα παρά πέρα και μπες ξανά στο παιχνίδι. Η αποξένωση είναι σαν τον καρκίνο, όσο την αφήνεις, τόσο σε τρώει. Μη μασάς... Όρμα !

    Φιλικά...

    Xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου stranger...Θέλω να σε ενημερώσω πώς οι κοινωνία που ζω (πλέον) είναι πιο μικρή από το χωριό μου..Θέλω να μοιραστώ τα τόσα με ένα άτομο αλλά οι συνθήκες δεν μου το αφήνουν...(Άν με καταλαβαίνεις...) και απλά έχς "φίλους" και παρέες που,το περισσότερο,τους νοιάζει τι θα κάνω εγώ παρά αυτοί γι αυτούς...Απλά περνάω μια κρίση μόνος μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου... (ξανά!)

    Μαναράκο, σε καταλαβαίνω. Όσο μπορώ φυσικά έτσι μιας και μεγαλώνουμε σε διαφορετικές αστικές κοινωνίες. Να ξέρεις πως οι άνθρωποι όταν δεν έχουν να κάνουν κάτι ενδιαφέρον με τη ζωή τους, ασχολούνται αναποφευκτα με τις ζωές των άλλων. Μη σε σκάει όμως. Απλά δώσε τους αυτό που θέλουν να ακούσουν.

    Είμαι σίγουρος όμως και να το βάλεις πολύ καλά στο μυαλό σου πως κάποια μέρα θα τα μοιραστείς τα πάντα με κάποιον. Απλά θέλει λίγη υπομονή και να μην το βάλεις ούτε μια φορά κάτω... Και να σου πω το σημαντικότερο από όλα ; X Α Μ Ο Γ Ε Λ Α.... (ελπίζω να έχεις ήδη σκάσει ένα χαμόγελο!)

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εσύ είσαι καλός!! χαχα Ναι μωρέ...Απλά πρέπει να το πάρω χαμπάρι κάποια στιγμή!!Όσο για την υπομονή κάνω όσο μπορώ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν σε έχω ξεχάσει. Θα σου απαντήσω το συντομοτερο δυνατό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή