10 Φεβρουαρίου 2012

(Empty)

Παίδες δεν ξέρω τι μ'έχει πιάσει και είμαι έτσι αυτές τις μέρες!
Και ειδικότερα σήμερα.Ίσως επειδή περίμενα να δουλέψω,και δεν είναι μόνο για τα λεφτά (αλλά αυτή η δουλειά ρε παιδί μου μου αρέσει!) , ίσως επειδή περιμένω απαντήσεις,μέρες τώρα,που δεν λαμβάνω,ίσως με χαλάει το μέρος...Δεν ξέρω,λίγο απ'όλα!
Πάλι καλά που τα βασικά μου θέματα αυτή την βδομάδα δεν με απασχολούν και έχω άλλα,να ακούω εγώ τις γκρίνιες άλλων,ξέρεις,couple stuff.
Πάντως δεν χαλιέμαι,απλά περιμένω και ελπίζω κάθε μέρα και κάθε βράδυ,να μην ζήσει κανείς αυτό που ζω..Πολλές φορές λέω από μέσα μου "Τέρμα!Έλεος!" αλλά πάντα υπάρχει το κάτι που θα με αποθαρρύνει ή διαφορετικά θα με γεμίσει,έστω εκείνες τις στιγμές..
Ως άνθρωπος κι εγώ ζητάω περισσότερα,αλλά δεν είμαι άνθρωπος που να είμαι άπληστος,δεν πιστεύω και να ήμουνα και ποτέ.Απλά κάνω αυτή την υπομονή να με τρώει καθημερινά..
Λέω πάντα πως είμαι αισιόδοξος αλλά μέχρι χτες ήταν αυτό..Πρέπει να μπω σε λογικά πλαίσια επιτέλους.Αλλά πότε θα είναι αυτό,κανείς δεν το ξέρει.
Δεν την παλεύω όμως!

2 σχόλια:

  1. Δυστυχώς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υπομονή. Αλλά όπως λένε: Υπομονή υπομονή θα μείνουμε χωρίς μ...νί στο τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάλι καλά να λες που έχω ρακές σπίτι γιατί δεν παλεύεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή